wtorek, 14 kwietnia 2015

GRUCHA sweet&hot

Witajcie w te chłodne wiosenne popołudnie.
Dziś przedstawie wam mój krótki "projekt". Projekt bo potrzeba mu udoskonalenia zanim ja to zrobię może sami zdołacie dodać ten jeden kluczowy składnik udoskonalający. Brakowało mi kilku składników których chętnie bym użył. Smak jest słodki delikatnie ostry do tego z musem gruszkowym delikatnie kwaskowatym idealnie smakuje. To wersja robocza ale niedługo czeka moją Gruchę aktualizacja


GRUCHA sweet&hot  



SKŁADNIKI :
4 przystawki

4 gruszki
bita śmietana ( własna najlepsza ale może być kupna ewentualnie z proszku )
przyprawa chili
cukier trzcinowy
odrobina soku z limonki
cynamon
klarowane masło 3 łyżki
mus gruszkowy ( może być od kubusia, wyciskany dla małych dzieci 4 sztuki  )

PRZYGOTOWANIE :

  • na masło rozgrzane na patelni wrzucamy pokrojoną w plastry gruszkę ( dość grube by się nie rozwaliły.

  • Można a nawet trzeba rozdzielić to na dwie patelnie by zmniejszyć szanse na ich dewastacje ;)
    ( w tym wypadku 1 i 1/2 łyżki masła na patelnie )

  • Posypać gruszki chilli i cukrem pudrem by lepiej się rozpuścił i zmniejszyć ryzyko karmelizowania do 2 łyżeczek na patelnie nie więcej

  • Przygotowaną wcześniej bitą śmietanę polewamy do okola ułożonych w centrum talerza gruszek (ja nie miałem czasu na ubijanie śmietany więc polałem posłodzoną kremówkę do okola )

  • posypujemy bitą śmietanę startym cynamonem, a na gruszki wylewamy mus gruszkowy 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz