poniedziałek, 2 lutego 2015

Z czym to się je

Witam na nowym blogu pod nazwą " TERMINATOR GŁODU "

Ja jestem Damian i postaram się Wam pokazać moją kuchnie.
Pisząc "moją" mam na myśli fakt iż nie postępuje według wzorca.  Sam jestem na etapie zdobywania wiedzy kulinarnej. Lecz zaprezentuje już teraz własną inwencje twórczą.

Moja przygoda z gotowaniem zaczęła się w wieku mniej więcej 14/15 lat
Z początku gotowałem coś dla siebie. Miałem dość zwykłego żarcia.
Wiadomo, taki standard na kolacje i śniadanie kanapki, obiad zupa lub danie. Najczęściej zwykłe potrawy typu : schabowy, mielone, kurczak ...
Powiedziałem sobie - Dosyć ! Czas coś urozmaicić. Wybrałem losowo produkty z mojej lodówki( a raczej lodówki rodziców ) i rozpocząłem przygotowania "dania". Starałem się zrobić coś z niczego.  Et voila ! Udało się.
Teraz dalej posiłkuje się głównie na instynkcie, pomysłowości oraz metodzie prób i błędów
Uważam, że sztuka kulinarna to własne pomysły , oczywiście wsparte wiedzą o tym czego używamy by stworzyć potrawę.
Zacząłem gotować dla dziewczyny, następnie rodziny i  przyjaciół.
Ku mojemu zaskoczeniu potkałem się z pozytywną opinią.

Nadszedł czas by poszerzyć grono "smakujących"

Więcej o sobie na ten moment nie potrzeba. Nie będę Was zanudzał. Myślę że pokrótce dowiedzieliście się z czym się JE mojego bloga.

Żegnam się z Wami i zapraszam już jutro rano na pierwsze proste i smaczne danie, dla każdego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz