poniedziałek, 1 czerwca 2015

PASTA Z MAKRELI


Dobry wieczór
Ostatni post pobił rekord wyświetleń co bardzo mnie cieszy. Obiecałem Wam miodnego kura i materiały na niego już czekają. Jutro do 13 powinien się już ukazać, a tym czasem dziś naszła mnie ochota na wędzoną rybkę. Z tego powodu postanowiłem przygotować i zaprezentować Wam prosty i szybki przepis na pastę rybną. Przepis mojej mamy najlepszy jak dotąd. Jadłem rożne wersje i równie proste i takie kombinowane i muszę stwierdzić, że do końca moich dni będę jadł pastę w tej postaci.
O to 5 składników które składają się na ową pastę:






SKŁADNIKI:

Makrela wędzona - może być inna ryba, ale tą pastę zazwyczaj przyrządzam z makrelą ( 200g )
3 jaja kurze
3 duże ogórki kiszone lub parę mniejszych
szczypiorek ( garść )
4/5 łyżek majonezu 

dodatkowo
sól
pieprz
papryka ostra
oraz łyżeczka musztardy i ketchupu

PRZYGOTOWANIE:





Jaja gotujemy na twardo

Siekamy szczypiorek i kroimy ogórka w nie zadurzą kostkę po czym odkładamy pokrojone składniki na bok

W czasie gotowania jaj kawałek po kawałku w palcach pozbywamy się drobnych ości z makreli
Przebrana ryba ląduję w misce

Do miski dokładamy pokrojone w kostkę jaja oraz wszystkie składniki prócz ogórka ze szczypiorkiem

Drobimy łącząc zarazem wszystkie składniki na pastę. Na koniec dodajemy pozostałe składniki mieszamy i pozostaje jeszcze przyprawić jeśli niezrobiliśmy tego wcześniej.

Łatwa prosta smaczna pasta jest już gotowa ;) Smacznej kolacji i zapraszam jutro na danie obiadowe ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz