czwartek, 7 maja 2015

BANANOWY POTWÓR - MUS OWOCOWY

Dobry wieczór
Dziś jednak dodam coś mniej czasochłonnego a jutro ukaże się Zapiekanka Dyniowa kolejno w nadchodzących dniach ryba, naleśniki, i zapiekanki. Postanowiłem wraz z moją ukochaną przygotować szybki i smaczny mus owocowy. uwielbiam takie papki jak dla małych dzieci. Dorosły chłop zajadający się gerberkami to w całej krasie ja. Kto powiedziała że to tylko dla dzieci :)
Pamiętam jeszcze z czasów dzieciństwa jak babcia robiła mi tarte jabłko z marchwią i cukrem. Niebo w gębie. Stwierdzenie, że każdy facet ma coś w sobie z chłopca w moim wypadku pasuje. Tymczasem podam wam składniki których ja użyłem do :



BANANOWY POTWÓR 
6 porcji

Na początek wyjaśnię że nie będzie to tylko banan. Nazwa taka bo za dużo go nałożyłem :D

Puszka brzoskwiń duża
puszka ananasa
500g truskawek
6 bananów
bita śmietana

Przyznam ja na spowiedzi że użyłem kupnej bo samemu nie chciało mi się robić

Zmiksować blenderem każde owoce z osobna i nałożyć do pucharków, szklanek czy czego tam chcecie. Ja nie użyłem świeżych owoców bo chciałem dolać sok w którym znajdował sie ananas i brzoskwinia. Całość jeśli chcecie ozdobić kawałkami owoców i oczywiście nie zapomnijcie o bitej śmietanie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz